gece ganimetleri..

henüz iş bulamadığımdan gece geç saatte yatıyorum.sabah kalkıp gidilecek bi işim olmadığımdan ne kadar geç uyansam o kadar iyi diye düünüyorum. sonra işe girince çok arıcam bu günlerimi. ramazanda gelince yatıyorum 1 saat sonra kalkıyorum, uyku bölünüyo dalamıyorum tekrar. bende uyumamaya karar verdim. sabah 4 e kadar falan oturuyorum sahuru yapıp ondan satıyorum. işte bu broşlarda dün gecenin ganimetleri.buyrun bakalım...

bunu geçen gün yapmıştım ama cep telefonuyla çektiğim için pek güzel çıkmamıştı. onun için bi daha ekliyorum.pek bi zevkli ya bunu yapması.. bir sürü yapıp her yere takasım var:)

gecenin favorisi bence bu broş oldu. çok sevdim bunu...

kırmızı benim en sevdiğim renk... herşeyim kırmızıdır. ayakkabım, çantam cüzdanım saatim...bi broşum yoktu onuda yaptım.tam oldu artık:)bunu daha farklı yapmayı düşünmüştüm aslında ama ortaya bu çıktı.pempe pembe şeker bişiy oldu böyle işte...dün gece bunları yapabildim bakalım bu gece neler çıkacak?:)

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !